مشخصات کامل گلکسی اس 4(Galaxy S4)

 


مشخصات این سوپرفون جدید سامسونگ را در زیر به همراه عکس‌های رسمی گوشی ببینید.

 

    صفحه نمایش 5 اینچی Full HD سوپرآمولد با کیفیت 1920×1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل در اینچ


    اندروید نسخه 4.2.2 آبنبات ژله‌ای


    ابعاد 136.5×69.8×7.9 میلیمتر


    وزن 130 گرم


    دوربین 13 مگاپیکسلی


    Story Album (برنامه مورد استفاده در گالری گوشی)


    S Translator(برنامه مخصوص ترجمه)


    Samsung Smart Scroll(پیمایش هوشمند صفحات)


    Samsung Smart Pause(نگه داشتن فیلم در حال پخش با بر گرداندن سر به طرفی دیگر)،


    S Travel


    S Voice Drive (برنامه دستیار مجازی برای کمک به استفاده از تلفن در حال رانندگی)


    S Health (برنامه مخصوص اندازه گیری کالری مصرفی و برای سلامتی)


    WiFi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه 4 و NFC


    رم 2 گیگابایتی


    حافظه داخلی 16/ 32/ 64 گیگابایت


    پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت


    باتری 2600 میلی آمپری


    برای مارکت‌های مختلف نوع پردازنده متفاوت است: برای نسخه جهانی پردازنده  Exynos 5 Octa است که 4 هسته Cortex-A15 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتر دارد
    برای برخی مارکت‌ها پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت‌ 1.9 گیگاهرتز

Mozilla Firefox 21.0 Final


Mozilla Firefox 21.0 Final محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

هنگ کردن Internet Explorer با باز کردن یک وب‌سایت خاص!



در این ترفند قصد داریم به معرفی یک صفحه اینترنتی بپردازیم که تنها با باز کردن آن توسط مرورگر Internet Explorer، مرورگر شما هنگ می‌کند! اگر از کاربران این مرورگر هستید شاید با آزمایش این ترفند بیش از پیش به استفاده از یک مرورگر دیگر راغب شوید! این ترفند بر بر روی تمام نسخه‌های مرورگر اینترنت اکسپلورر (حتی نسخه 9 و 10 مرورگر) کار می‌کند.

بدین منظور:
کافی است توسط مرورگر IE به آدرس اینترنتی http://www.crashie8.com بروید.
خواهید دید که پس از چند لحظه مرورگر هنگ می‌کند و تنها می‌توانید از طریق Task Manager ویندوز اقدام به بستن Internet Explorer کنید.

در صورتی که با سایر مرورگرها وارد این سایت شوید خواهید دید که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.





اطلاعات و داده های مهم چندین مرورگر را در یکجا بکاپ بگیرید


FavBackup یک نرم افزار کاربردی و پرتابل میباشد که امکان گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات چندین مرورگر معروف (فایرفاکس،گوگل کروم،اپرا،اینترنت اکسپلورر،سافاری و..) را به کاربر میدهد.شما میتوانید از طریق این برنامه براحتی داده های مورد نظر خود را برای گرفتن نسخه پشتیبان تعیین و آنها در مسیر دلخواه ذخیره نمایید.بعد از گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مرورگر میتوان آنرا در هر زمانی توسط مرورگر مورد نظر یاخود برنامه،فراخوانی و بازیابی کرد.


نحوه قرار دادن تصویر دلخواه به عنوان تصویر پشت‌زمینه در Gmail


یکی از ویژگی‌های خوب سرویس ایمیل Gmail، امکان انتخاب قالب‌های زیبا و متنوع (Themes) است که باعث جذاب‌تر شدن محیط Gmail می‌شود. این قالب‌ها پیش از این به صورت ازپیش‌طراحی‌شده بودند و امکان ویرایش آن‌ها وجود نداشت. اما شرکت گوگل هم‌اکنون امکانی را فراهم آورده است که شما می‌توانید تصاویر دلخواه خود را به عنوان تصویر پشت‌زمینه Gmail انتخاب کنید و آن‌ها را از روی هارددیسک آپلود کرده و برگزینید. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا  وارد حساب ایمیل خود در Gmail شوید.
سپس بر روی دکمه Settings (در بالای سمت راست صفحه با آیکن آچار مشخص شده است) کلیک کنید و Themes را انتخاب نمایید.
در این صفحه، قالب‌های مختلف Gmail را می‌توانید مشاهده کرده و انتخاب کنید. اما برای انتخاب یک تصویر دلخواه به عنوان تصویر پشت‌زمینه، از قسمت Custom Themes بر روی Light و یا Dark کلیک کنید (تفاوت این دو در این است که در حالت Light سایر قسمت‌های صفحه رنگی روشن خواهند داشت و در حالت Dark رنگی تیره؛ این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد).
پس از کلیک بر روی یکی از این دو مورد، صفحه جدیدی باز خواهد شد.
در قسمت Featured تصاویر پشت‌زمینه منتخب و پیشنهادی Gmail را می‌توانید انتخاب کنید.
اما برای انتخاب یک تصویر دلخواه، بر روی Upload photos و سپس Select photos from your computer کلیک کنید و تصویر مورد نظر خود را از روی هارددیسک انتخاب نمایید.
دقت کنید تصویر انتخابی شما دارای کیفیتی خوب و اندازه‌ای بزرگ باشد.
پس از آپلود عکس، تصویر به طور خودکار به عنوان تصویر پشت‌زمینه انتخاب می‌شود.
در نهایت برای مشاهده تغییرات می‌توانید کلیدهای ترکیبی Ctrl+F5 را فشار دهید تا صفحه به‌روزرسانی شود.
برای تغییر مجدد این تصویر پشت‌زمینه می‌توانید وارد صفحه Themes شده و از قسمت Custom Themes روی Change your background image کلیک کنید.