Remote Office Manager v4.1.2 - نرم افزار برقراری ارتباط


کنترل و مدیریت از راه دور سیستم های رایانه یا همان عمل ریموت کردن امروزه به یکی از رایج ترین کارها در میان مدیران شبکه های رایانه ای و همچنین  اکثر مدیران IT تبدیل شده است. مدیران به جای این که فواصل طولانی را طی کنند از این ترفند برای مدیریت سیستم های رایانه ای و انجام بسیاری از کارهای خود بهره می برند. ترفندهای مختلف وجود دارد که بتوان با استفاده از آن کار ریموت کردن را انجام داد. استفاده از ابزار رایج موجود در ویندوز یعنی Remote Desktop از راه هایی است که اکثر کاربران از آن استفاده می کنند اما نرم افزارهایی هم در این زمینه موجودند که می توان با استفاده از آن ها می توان مدیریتی قدرتمند تر از راه دور داشت و در میان این ابزارهای نرم افزاری به نام Remote Office Manager می تواند نهایت امکانات را در اختیار کاربران و مدیران قرار دهد.
استفاده از این ابزار به سبب مراحل ساده ای که وجود دارد فوق العاده آسان است و تنها کافیست که مدیر نرم افزار Server را برروی سیستم مقصد و نرم افزار Viewer را در سیستم مبدا برای برقرار ارتباط نصب کند تا بتواند به سادگی رایانه ی سرور را به طور کامل و از راه دور به دست گیرد. تغییر اندازه صفحات در هنگام ریموت اولین خصوصیت این ابزار به شمار می رود. اما نکته مهم و قابل توجه سرعت بالا در برقراری ارتباط است که نرم افزار Remote Office Manager را از ابزارهای مشابه مجزا می سازد ؛ البته سرعت برقراری ارتباط با توجه به سرعت کانکشن در اینترنت و سرعت تبادل اطلاعات در شبکه هم بستگی دارد اما این نرم افزار این نهایت سرعت را با توجه به بستر ارتباطی فراهم می کند که این مهم ترین خصوصیت این ابزار است.
دسترسی کامل به سیستم مقصد و پیشتیبانی از انواع پل های ارتباطی در شبکه ها و اینترنت دو خصوصیتی است که در اکثر نرم افزارهای از این دست به وضوح یافت می شود. انواعی از قابلیت های کوچک و بزرگ دیگر نظیر ذخیره سازی پهنای باندی که در طول ارتباط مصرف می شود و نمایش آن در این ابزار مناسب برای مدیران گنجانده شده است. مدیرانی که برای دقایق خود هم ارزش قائل هستند می توانند با دریافت Remote Office Manager نهایت سرعت را در جا به جایی اطلاعات به کار ببرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Remote Office Manager:
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- امکان انتقال فایل میان دو سیستم
- امنیت بالا در ارتباط از طریق نام کاربری و رمز عبور
- سازگار با انواع کانشکن ها و پل های ارتباطی
- کنترل کامل سیستم رایانه ای مقصد
- امکان برقراری چند ارتباط به صورت همزمان
- ضبط صدا های خروجی از سیستم سرور
- عدم وجود محدودیت در ارتباط ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...


Keyboard Layout Manager Medium v2.85XP



با استفاده از این برنامه می توانید کیبرد انگلیسی یا فارسی و یا هر زبان دیگری را در ویندوز خود ویرایش کنید. می توانید یک کیبرد سفارشی برای خود درست کنید. می توانید جای کلیدها را تغییر دهید. اگر اشکالی در کلیدها و ناهماهنگی بین برچسب کیبرد و جای حروف وجود دارد می توانید آن را اصلاح کنید. می توانید کیبرد ساخته شده را در هر ویندوز دیگری مورد استفاده قرار دهید و ...

آیا میدانید دلیل وجود علامت @در ایمیل شما چیست؟


ایمیل سرویسی است که بعضی از ما حدود ۲۰ سال است که از آن استفاده می‌کنیم اما خوب است بدانید عمر سرویس ایمیل بیش از این‌هاست. در حقیقت اولین سرویس‌های ایمیل در دهه ۱۹۶۰ میلادی ایجاد شده‌اند و بر اساس گزارش Wired مهندس کامپیوتری به نام “ری تاملینسون” پدیدآورنده بسیاری از ابداعات ایمیل مانند علامت @ است.


حالا شمایی که سال‌هاست از ایمیل استفاده می‌کنید دلیل وجود علامت @ را می‌دانید؟ این علامت یک نوع حرف اضافه است که هم جداکننده آدرس و نام سرور است و هم هیچگاه با دیگر حروف اشتباه گرفته نمی شود. تاملینسون درباره انتخاب این علامت می گوید:

” به کیبورد نگاه کردم، و فکر کردم: چه چیزی را می‌توانم انتخاب کنم که با بقیه حرف‌ها اشتباه گرفته نشود؟ اگر فردی وجود داشت که در نامش حرف @ وجود داشت این علامت انتخاب مناسبی نیست اما خوشبختانه این علامت جزو حروف الفبا نیست و به نظر مناسب است. علامت‌های دیگری مانند کاما، اسلش، پرانتز، خط تیره و براکت را ممکن است افراد در نام کاربری خود به کار ببرند، به این ترتیب تنها سه یا چهار کاراکتر باقی می‌ماند و @ به نظر مناسب ترین آنهاست. همچنین این علامت که at خوانده می‌شود مشخص می‌کند که نام کاربری در چه سروری واقع است.”

همچنین چند نکته جالب دیگر هم در مورد تاریخچه ایمیل وجود دارد:

- تاملینسون برای “بولت برانک” و “نیومن” کار می‌کرد که در واقع یک شرکت مهندسی بوستونی بود که طراحی اصلی سخت‌افزار و نرم‌افزار آرپانت، شکل اولیه اینترنت امروزی محسوب می‌شود. تمامی اختراعات او در این شرکت انجام گرفته است.

- اولین سرور ایمیل در سال ۱۹۶۱ میلادی راه‌اندازی شد که به وسیله آن کاربران می‌توانستند توسط سرور به یکدیگر پیام ارسال کنند. در واقع پیام‌ها هیچگاه از سرور اصلی خارج نمی شدند و کاربران تنها پس از لاگین کردن قادر به دریافت و مشاهده پیام ها بودند.

- برای قرار دادن @ در آدرس ایمیل، تاملینسون می‌بایست برنامه خود را به تمامی سایت‌های آرپانت ارسال می‌کرد که خوشبختانه در آن زمان یعنی سال ۱۹۷۲ میلادی تنها ۱۲ سایت دیگر در دنیا وجود داشت!
 

آشنایی با انواع کیفیت ها، قالب ها و فرمت های فیلم


آشنایی با انواع کیفیت فیلم (ریلیز)

CAM
این نوع فیلم‌ها معمولا توسط یک دوربین ویدیویی دیجیتال در سالن سینماهای آمریکا ضبط می‌شوند. گاهی از یک سه پایه برای ثابت کردن دوربین در محل استفاده می‌شود، ولی اکثرا استفاده از سه پایه ممکن نیست و در طول فیلم لرزش دوربین کاملا احساس می‌شود. حتی بعضی اوقات محل نشستن فرد فیلمبردار ثابت نیست و قسمت‌هایی از فیلم از زوایای دیگر فیلمبرداری می‌گردد! این فیلم‌ها معمولا Crop شده‌اند و هنگامی که نوشته‌ای روی پرده نمایش داده شود، این حالت مشخص می‌گردد (مثلا نیمی از نوشته دیده نمی‌شود). صدا از طریق میکروفون خود دوربین ضبط می‌شود و خصوصا در فیلم‌های کمدی، صدای خنده تماشاگران شنیده می‌شود. عمدتا کیفیت صدا و تصویر این ریلیز بسیار پایین است ولی گاهی در صورت خالی بودن سالن سینما، صدای مفهوم‌تری ضبط می‌گردد. این ریلیز معمولا یک یا دو روز پس از اکران فیلم بر روی شبکه قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب ...

تبدیل آسان فرمت عکس ها با Right Click Image Converter 2.2.4



همانطور که از اسم این نرم افزار میتوان فهمید کار این نرم افزار به این صورت هست که بعد از نصب ، لیستی به منوی Right Click شما اضافه میشود که به شما امکان دسترسی سریع برای تبدیل انواع فرمت های عکس ، را به فرمت های دیگر به راحتی و فقط با چند کلیک ساده  را میدهد ، این نرم افزار عموما برای افرادی مورد استفاده بیشتری قرار میگیرد که گرافیست و یا طراح وب باشند و برای تبدیل سریع فرمت های عکس های مورد نظر خود از این نرم افزار استفاده کنند.
همراه باکرک(روش کرک اول فایل کرک درفولدر نرم افزار کپی کرده بعد اوکی بزنید)