دانلود نرم افزار طراحی و ساخت بارکد - Easy Barcode Creator 2.0.



Easy Barcode Creator نرم افزاری مستقل جهت ساخت بیت مپ ها (JPG ،BMP و PNG) و گرافیک متا از بارکدها می باشد. ذخیره عکس ها و انتقال آنها داخل اسناد با استفاده از کلیپ بورد ویندوز می باشد. این نرم افزار قادر است در چند دقیقه مشخصات کالای شما را گرفته و یک بارکد معتبر و بین المللی به شما تحویل دهد. تنها کافی است کاراکتر مورد نظر را انتخاب و تایپ کنید، بارکد ایجاد خواهد شد.

نرم افزار خاموش وروشن کردن اتوماتیک رایانه



توسعه سریع سیستم های کامپیوتری و پیشرفت های وسیعی که با سرعت بسیار زیاد امروزه اتفاق می افتد ، موجب سهولت بسیاری امور برای کاربران رایانه شده است. از جمله ی این موارد می توان به عدم لزوم حضور فیزیکی کاربر برای انجام برخی امور اشاره کرد. نرم افزارهایی که می توانند در زمان مشخص کاری را به صورت کامل انجام دهند و بسیاری امور مشابه. حال آنکه یک موضوع در اینجا مطرح است ، روشن بودن رایانه بطور مداوم در قبل و بعد از انجام عملیات به هیچ عنوان خوشایند نیست و موجب اتلاف انرژی و افزایش استهلاک سیستم می شود. برای حل این مشکل می توان از نرم افزاری مانند Auto PowerOn and ShutDown استفاده نمود. این نرم افزار محیطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود ، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین گزینه های دیگری نیز موجود است. به عنوان مثال می توانید بجای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.

برنامه اطلاعات در مورد موارد اورژانسی و اطلاعات پزشکی – جاوا


حتما بارها برای شما پیش آمده است که با کسی برخورد کنید که احتیاج به کمک های اولیه یا اوژانسی دارد. نرم افزار EMS به کاربران گوشی های موبایل کمک می کند تا همیشه اوژانس را در گوشی موبایل خود همراه داشته باشند. نرم افزار اورژانس خانواده، با هدف اطلاع رسانی پیرامون امداد، کمکهای اولیه و فوریتهای پزشکی با فرمت جاوا ارائه شده است.

پیدا شدن جنازه نوزاد 8 ماهه در صندلی عقب ماشین !

پلیس تگزاس در چهارشنبه گذشته به یک ماشین بخاطر رانندگی نامنظم و خواب آلود مشکوک می شود و در جین بازرسی ماشین با جسد دختر 8 ماهه ای در صندلی عقب ماشین و در زیر توده های لباس مواجه می شود.

بقیه درادامه مطلب


ادامه مطلب ...

رابطه امضا و شخصیت

کسانی که به طرف عقربهای ساعت امضاء می‌کنند انسان‌های منطقی هستند
کسانی که بر عکس عقربه‌های ساعت امضاء می‌کنند دیر منطق را قبول می‌کنند و بیشتر غیر منطقی هستند
کسانی که از خطوط عمودی استفاده می‌کنند لجاجت و پافشاری در امور دارند
کسانی که از خطوط افقی استفاده می‌کنند انسان‌های منظّم هستند
کسانی ک با فشار امضاء می‌کنند در کودکی سختی کشیده‌اند
کسانی که پیچیده امضاء می‌کنند شکّاک هستند
کسانی که در امضای خود اسم و فامیل می‌نویسند خودشان را در فامیل برتر می‌دانند
کسانی که در امضای خود فامیل می‌نویسند دارای منزلت هستند
کسانی که اسمشان را می‌نویسند و روی اسمشان خط می‌زنند شخصیت خود را نشناخته‌اند
کسانی که به حالت دایره و بیضی امضاء می‌کنند ، کسانی هستند که می‌خواهند به قله برسند.